Ervalinaerdemli Oğlumuz olursa adını Bamsı Beyrek koyacakmış kılıcıyla doğacak çocuk diye evin içinde geziniyor 😁😁😁😁
Serencihannn Ervalinaerdemli at anam bir daha mı gelcen dünyaya 🤓 koca bulunur evlat bulnmaaz koy sen istedin ismi 😬😬😬🤓
ipekmom_ Ervalinaerdemli evde son ses izlenen ertuğrul kokusu alıyorum buralarda 😂😂😂 şaka yapıyordur umarım..
Binnur-cam Ervalinaerdemli tövbe bismillah kocalar kafayı yedi 🤦♀️😅😅😅 hiç ayıp olmaz canım dert etme hatta atmazsan ayıp yakma çocuğunun başını fikriyle birlikte koy kocanı kapıya düşündüğün ismide al git burdan de 😅😅😅 Kocamın bana kızımıza şukufe ismini koyalım demesi gibi birşey buda Allahtan dalga geçiyodu sokakta kalmaktan yırttı uzatmadıda 😅😅
Aaaysee Ervalinaerdemli 644783 kez diriliş Ertuğrul izleyince benim haller 😂😂 hayır bide işin kötü yanı şu qn bebeği dizide ki bamsının tipi olarak hayal ediyorum,bıyıklı kılıçlı bebek 😂😂 ay Allahm ya
Melekg Eşimde dirilişe bayılırdı çocuğun adını Alp Dağhan koydu ikinci erkekse Alp Arslan koycakmış osmanlıyı baştan doğuracam herhalde diyordum kız olcak Allahtan 😆
[silindi] Ervalinaerdemli bende Neslişah Allah Allah koymak istiyordum haydaaaa bre aslan kızım diyecektim olmadı şimdi Ertuğrul Alparslan filan bakınıyorum 😀😀😃