hicrann_96 Kızlar 37+2 günlük hamileyim 3 gündür boğazım cok kötü yutkunamıyorum hastaneyede gitmek istemiyorum acıkcası evde neler yapabilirim yemek yerken su içerken cok zorlanıyorum