_Mervish_ Arkadaşalar hayırlı olsun hepinize , süpriz gebelik 2. Çocuğum olacak inş , kendinizi nasıl hissediyorsunuz .? Bende aşırı tepkiler yok
bastet Benim de 12. Haftam, hiç hamile gibi hissetmiyorum kendimi. Hatta bazen hamile olmadığımı düşünüyorum hahahah
_Mervish_ Aşırı değil yani sadece vajınal akıntı oluyor , 1 hafta önce gittim kontrol doktor başından beri böyleyleyse korkma anlık tepkiler durmasında kontrol gelebilirsin dedi ne bileyim 😂
ilkmommylikheyecani Haftada test yaptım test negatifti ama hamile olduğuma adım kadar emindim hani o his doğar ya inadına kalktım ertesi gün yine test yaptım pozitif çıktı belkide daha oluşmadan hissettim ☺️ şuan 9. Haftamızdayız ❤️
_Mervish_ Sizinkisi planlı gebelik olduğu için olabilir sanırım benimkisi süpriz oldu kendime ilk başta inandıramadım şimdide inanamıyorum sanırım 😂😂
aysglemrkn 8+5 im bende sürpriz bi gebelik oldu şok oldum ve öğrenmemle bulantılarım başladı çok zor geçiriyorum
_Mervish_ aysglemrkn benimle aynı haftadasınız bilmiyorum umarım bir terslik yoktur başından beri böyleyim .
aysglemrkn _Mervish_ bu 3. Hamileliğim diğerlerinde de böyleydim halsizlik mide bulantısı kusma normal süreç ama insanı çok yoruyor 3. Ayda bitiyor genelde gün sayıyorum inanki
_Mervish_ aysglemrkn ilk çocuğumda 9 ay boyunca kusmuştum o yüzde bunda sabahları azıcık miğdemde öğürmelerim oluyor başından beri bişeyler yiyince geçiyor bastırınca aşırı değil o yüzden bana garip geldi sizinse şanssızlığınız olmuş . Her gebelik farklı olur farklı şeyler yaşarsınız diyorlar 😂😂 zorluk çekenlerin Yardımcısı olsun. Bakalım ben ne durumdayım