Kızlar 2 haftadır şekerimi ölçüyorum yediklerime vs de cok dikkat ediyorum tokluk şekerim 215 çıktı.. doktorum yüksek cıkarsa direkt acile gel demişti bu değer yüksek biliyorum acile gitmelimiyim bu değerlerde? Normalde hiç bu kadar yüksek cıkmazdi..