annesininbali27 Kız bebekler erkenmi gelir yoksa gecmi gelir uygulama ya göre 13 günümüz var Çarşamba günü doktor a giitim dedi ayın 30 una kadar bekleyeyim ama sancım gidip geliyor kasılma oluyor
Beriiil annesininbali27 ilk kızım 41 hafta 5 günlüken suni sancıyla doğumum oldu ikinci kızımda 41 haftaya bi kac gun kala sezeryanla doğum oldu
Kiraz53 annesininbali27 hayır arkadaşımın kızdı 38 doğdu benimki erkek 39 doğdu bazı kızlar 40 41 doğuyor burds görmüştüm