Ben ayda 2 kere saç boyamasam deliren biriydim ama dr hamilelikte izin vermediği için asla boyatmadım bebekten önemli değil diye söyleyenlere hamilelikten önce gıcık olurdum yine de insan boyatmak istiyor ama boyatmayınca da saçım kendime geldi hamilelikten sonra da boyamam artık🤭 doğal organik boya diye birşey yok boya boyadır demişti bi kuaför 🫣