Giizemm bir bır bucuk yıl istedikten sonra oldu bızımde. Acelecı davranmayın. Allah dogru zamanda nasıp edecektir. Bir yıla kadar doktorlar sıkıntı olmaz dıyolar ben doktora gitmedim bır yıl doğduğunda bıraz daha bekledim. Hıc ummadıgım anda oldu. Istedıgınız zaman kendımize cok odaklayınca stresten yıne olmuyo. Kafanıza takmayın akışına bırakın. Rabbım en kısa zamanda nasıp eder ınsallah. Burda bu kadar hamıleyız. Hepimiz sizin için duacıyız 😊