Bebekbekleyen Yeniden12 tebrikler canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.😊 İlk kez mi uyguladın çatlatma iğnesini?
Bebekbekleyen Yeniden12 inşallah canım bende eylülde kimyasal gebelik geçirdim. Bu ay 3.klomen ve çatlatma iğnesi deneyişim bekliyorum
aysenuroztunc Hayırlı olsun canım benimde iğnenin 15. Günü bugün test yapmaya korkuyorum artık 12. Günde yapmıştım negatif gelmişti 🫤
ncbkyaa Benimde bugün 17 .günüm çatlama iğnesi olalı bugün regli günüm hala olmadım test de yapmadım hic
Bebekbekleyen aysenuroztunc benin bu ay 3.denemem klomen ve iğnede. İğne gününü saymazsak 13.gün sağ kasık ağrısı yaşadım diye test yaptım yine negatif sonuç gördüm umarım seninki pozitiftir canım
aysenuroztunc Bebekbekleyen aynıyız benimde 3. Deneme 12. Günde negatifi gördüm diye yapmak istemiyorum artık 11 Nisan adet tarihim o tarihi beklicem sanırım