Merveagan hep diken üstündeyiz valla 😊 benim de sürekli iğne batırılıyomuş gibi bi acı. Yatıp dinlensem de geçmiyo. Bazen 1-2 gün sürüyo . Gaz sancısı gibi de. Eğilip kalkarken de rahatsızlık veriyo. Hamileliğin başından beri ara ara oluyo geçiyo. Doğuma kadar böyleyiz heralde 😁 sağlıcakla gelsinler de inşallah napalım dayanıcaz. Doktor da normal olduğunu söyleyince rahatladım ben de biraz .