2 ay önce devlette spinal oldum.
(37+0’da)
Korkulacak gibi değil . İğneyi ben hissetmedim şahsen.
İğneden sonra zaten ayaklara sıcaklık iniyor hemen. Ne çekiştirme hissettim ne bastırma o an .
Odada karına bastırmada canımı yakmadı.
İlk ayağa kalkış da hafif sızlama oldu saniyelik yürüdükçe açılıyorsunuz zaten
3.gün her şeyimi kendim yaptım💕
Sağlıkla alın kucağınıza ve düşünmeyin. Anı yaşayın❤️