DilannBahtiyarr ben 15+5te ogrendim cinsiyet partimiz 30 nisanda annemle esime erkenden gitmeyelm dedim dinletemedim 27 nisanda gideriz dedim ille gidelm ille gidelm gittik ogrendik. Simdi hep agliyorm daha cok var diye onlarda pisman oldu birde doktor bakarken cinsiyeti esimde bende gorduk. Doktor cinsiyeti anneme soyledi anneme biz gorduk kiz diyoruz ama asla caktirmiyor hep agliyorum dayanamiyorum her gun esimle annemi darliyorum sizin yuzunzden erken gittik dayanamiyorm ogrenmek istiyorum diye. 😅 biz aslinda esimle kiz oldugundan eminiz ama annem o kadar profesyonel cikti ki acaba erkekte biz mi anlamadik dusuncesi olusturuyor bizde. 12. Haftada doktor erkek tahmini yapmisti bu arada. Cinsiyet partisinden once Ne kadar erken ogrenirsen o kadar cok aglarsin en erken 2 gun once ogren 😅