Kızlar ben hep düzenli olarak adet olurum ama bu ay resmen 10. Gün hala olmadım test yaptım negatif çıktı sizce neyden kaynaklı olabilir artık endişeleniyorum eğer bi düzensizliğim olsaydı zaten korkmazdim ama ben hep günü günü olurum 1 gun oynar en fazla