ddilaraas Göğüs ucum hiç yok değil ama az var yani kesin net yara olucak bebiş emerken şu lansinoh göğüs ucu kremi kullanan var mı işe yarıyo mu yara için ona göre alıcam doğuma 1 ay kala kullanılmasını öneriyolar genelde
Hilal2 İşe yarıyor ben ilk doğumda sonradan kullandım pişman oldum şimdi tekrar aldım 33 haftada başlıcam sürmeye