Kiraz53 Busra-unan of off ramazan bitecek hala bu postlar…tam bebeğin gelişim zamanı neden aç bırakıp bebeğin gelişimini etkileyeceksin
Kiraz53 Zeynepozcan benide linclerler ama neden yani bebeği şimdiden aç bırakıp gelisimini etkilemek neden yani
Zeynepozcan Kiraz53 bu sorular karşısında sinir sistemim çökmüş durumda artık 🤣🤣🤣uzun zamandır çiğköfte postu görmüyoruz allahtan
[silindi] Kiraz53 Ya ben biraz yemek geç yiyince ödüm kopuyor bebek gelişmez diye millet oruç tutuyor hamilelikte🤦🏻♀️
Nurr_22_22 Busra-unan emziriyorum ve oruç tutmuyorum cocugumun rızkını neden keseyim su icmezsem yemek yemezsem sütümün verimi azalır sende tutma kazasını yapabiliyorsun sonra sevap isleyeyim derken günaha girme
tarihcianne Busra-unan ama riske atma daha sonra tutarsın Allah öyle imkan tanımış zaten bize. Bende 36. Haftadayım tutmuyorum artık doğum geldi diye
Kiraz53 Zeynepozcan 😆😆😆 ahahah ben ayda 2 3 kere yiyorum valla bisey olur mu kız 😆😆😆😆 çiğ çiğ etli yiyom 😆😆😆😆 ahahah
dilay_06 Zeynepozcan çiğköfte yersem çocuğum marul içinde sarılı doğar mı 😂😂😂 doğumdan sonra bebeğime limon ve nar ekşisi sıkmam gerekir mi 😂😂😂 limonu ve nar ekşisini çok sıkarsam bebeğim ekşi olur mu 😂😂😂