momlife_7 eğer jilet kullanıyorsan şuan gidersen bidaha alınma durumuna gelmesi 1ayı bulabilir canım onu hesaba katarak ağdaya git istersen, bende gidicektim ama bianda ağrılarım başladı kuaförüm uzaktı evde kendim zorla yaptım 🙈 cuma günü doğumumuz var, çok son ana bırakmak istemedim, riskli bir gebeliğin yoksa eğer ağdanjn bir sıkıntı yapacağını sanmıyorum, gebeliğimin başından beri yapıyorum bir sorun yaşamadım ben