ElaRose 1 mm çikolata kistim var o yumurtalığımda hiç yumurta oluşmuyor . Diğer tarafta oluşuyor . Amh düşük 0.40 fsh 11 . Yumurta sayım 3 4 tane . Eşiminde sperm sayısı binlerde . Benim gibi olan var mı ? Çikolata kisti mi diğer yumurtalığı bozdu acaba ?
123emakumsal ElaRose ayni durum bendede var bende ise tam tersi sag yumurtalikta cikolata kisti var yinede yumurtam olusup buyuyor solda ise hicbir problem olmadigi hhalde yumurta olusmuyor. Stres vb tetikliyor kafaya cok takma dedi doktorum elimizde degil ama spermide dusuk cikti. Asilamaya gectik bizde
ElaRose 123emakumsal spermi kaç canım eşinin bizim baya düşük olduğu için doğal yolla olmaz dedi aşılamada sıcak bakmadılar
123emakumsal ElaRose bizimki asilamada yikama sonrasi 1milyondanda az cikti doktor 1 asilama daha yapalim dedi
ElaRose 123emakumsal canım doktorum kim bize hiç öyel diyen olmadı 2.5 milyon spermi vardı . 1 sene bekledik iyice düştü spermi. Dikkat et iyice düşmesin canım
123emakumsal ElaRose bazende sperm sayisi mevsimsel dusuyormus bazende stres tetikliyormus anca 2. Kez tekrar edilmesi lazim testin
ElaRose 123emakumsal o kadar düşükken biraz zor oluyor 2 de yapsan 3 de yapsan kuzum sen yine ihmal etme tabi vitaminlerle destekle. Ben Anadolu yakasında çok hastane gezdim . En sonunda tüp bebeğe başladım . Zeynep kamilden de rapor çıkardım . Rapor almakta ayrı uzun sürüyor zaten . Eğer yumurta rezervine güveniyorsan yine bekle tabi bi de yaşında gençse iyi olur
123emakumsal ElaRose benide zeynep kamil cok oyalayinca orda ara verdim ama tup bebek hakkimi orda kullancam insallah gerek bile kalmaz.. Sperm kalitesi dusuk ve sayisi azsa tup bebekte tutmama olasiligi var deniliyor nasip birazda
ElaRose 123emakumsal zeynep kamilden rapor çıkardım sadece , özelde yaptırıyorum . Orada yaptırıp memnun kalan vardır illa
123emakumsal ElaRose suanki doktorum asilamadan sonuc almazsak tup bebek hakkini zeynep kamilde kullan ordanda sonuc alamazsan bana gelirsin yada baska yere gidersin tup bebek yaparsin yada universite hastanesine gidersin cip asilama yapan universitelerde var dedi bakalim bu ay beklemedeyim sonuc alamazsam bi iki ay kafa dinlicem ondan sonra zeynep kamile gecis yapcam tup bebek icin