Doğmadan stok yapmak çok mantıklı değil. Benim kızım 3 kilo doğdu 20 gün sonra 5 kilo oldu 2 aylıkken 3 numara kullanmaya başladık. Birde Prima almıştım herkes en iyisi o falan demişti benim kızımı direk pişik yaptı. Slepye geçtim o da arkadan çok sırtına çıkardı ve benim kızım tosbik bacakları çok kalındı sleppy hep iz yapıyordu en son molfixe geçtim 2 yaşına kadar Molfix kullanmıştım. Bebekten bebeğe bebeğin isteğine göre değişir o yüzden doğumdan önce denemeden almayın derim