Elfve Merhaba 3. Gebeliğimde 5. Haftadayım sadece kese gözüktü. Çocuklarım çok küçük buna kesinlikle hazır değildik. Kabullenmeye çalışıyorum ama merak ediyorum 3. Gebeliği sağlıksız olan sonlanan var mı
anneoluyoruuumm16 PrensinibekleyenAnnee ay dimi ya bir an bende endişelendim. Sat göre 6 haftaya girdim bugün ama doktor 11 inden sonra kese görmeye çağırdı. Bir terslik yok dimi
Elfve PrensinibekleyenAnnee ben çok ağladım 3. Olduğu için istemiyorduk 2 yaş oplum 4 yaş kızım var 5 senelik evliyim
PrensinibekleyenAnnee Elfve Rabbim nasip etmiş bacım artık benle aynı evlilik senen korunmuyormusunuz
Elfve PrensinibekleyenAnnee 1. Ve 2. Yi istedik çalışıyordum olsun büyüsün devam ederim demiştim yazılım destek veriyorum evden arada çalıştım şimdi de çalışmaya yarım zamanlı başlamıştım ama bu istemeden oldu psikolojim kalmadı