CeydaST bebeğinizin tekmelerini hissedebildiniz mi? 32. Haftamıza gireceğiz bir kaç gün sonra fakat benim normal göbek gibi 🙄🙄 ve bebeğimin tekmelerini maalesef hissedemiyorum doktor da göbek yağından hissedemiyorum rahim duvarı kalınlığı da buna etki eder diyor çok üzülüyorum ama sonra da sağlıklı olsun yeter diyorum. Annem de sen doktorun öyle dediğine bakma biraz daha büyüsün hissedersin diyor