Bluewhite 20+3 baslayan sirt agrilari normalmi saga donsem olmuyor sola donsem olmuyor sirt ustu yatsam olmuyor butun gece uyutmadi bicaklar saplaniyor sanki 😢😢😢
Churcill Benim de 19 hafta. Özellikle ayaktayken sırt ağrısı otururken de bel ağrısı. Normal galiba vücut kendini bebek için ayarlayıp duruyor
aysegul_46 24+4 um bende de var maalesef yatsam ağrıyor kalksam ağrıyor uyurken zorlanıyorum galiba bu ilk ve son çocuk olacak bu ne abi böyle yaa 😩 tüm sıkıntısni biz cekiyoz
Elfve Benim 5. Hafta dün öğrendim. Öğrenmeden önce adet olcam diye ağrıyor sanıyordum gece uyuyamıyorum ayakta çok duramıyorum sırtım belim kopuyor. Ama normalmiş maalesef ateş kanama yoksa normal diyor