Merhaba, 37+1 haftalık hamileyim bugün doktora gittiğim de doktor karnım da ödem oluştuğunu bebeği net göremediklerini söyledi, bebeğimin de doğum kanalına girdiğini fakat doğru pozisyonda durmadığını söyledi yüzü yukarı doğru dönükmüş böyle bir şey yaşayan oldumu