oznur_90 kizlar 7.haftama giriyorum galiba tam bugun basladi mide bulantisi cok kotuyum ne iyi gelir acil cevap neolur
yagmur0zer oznur_90 prilam adlı bulantı ilavı gebeler için ben kullanıyorum ama ona rağmen kusuyorum yine de bi deneyin
Klbk25 oznur_90 geçmiş olsun canım benimde 7m haftalarda başladı çok kötü Allah yardımcın olsun prilam yazdır doktora birtek o biraz dindiriyor
Yazmelegi_ oznur_90 doktora prilam yazdırın bana o iyi gelmişti normal kendiniz de alabilirsiniz ama pahalı olur
Ezgiicglr oznur_90 doktorunuz prilam yazsın ama ilk zamanlar ona rağmen mide bulantısı oluyor ben 14. Haftadayım hala var ve hala prilam kullanıyorum
aysglemrkn oznur_90 9 haftalık olacam nerdeyse 6 haftada başladı prilam verdi doktor ama ona rağmen mide bulantım ve kusmam geçmiyor
ragi7012 oznur_90 Merhaba :) benim henuz bulantim olmadi ancak doktorum olursa zencefil cayi icmemi onermisti. İnternette de zencefil hakkinda bulanti kesici etkisi oldugu yaziyor