Shura Kızlarr durum güncellemesi yapıyorum suyum geldi beklemedeyim 🐣 ebenin simdi gelip kontrol etmesini bekliyoruz sancım cok yok sancımında baslaması lazım sanırım insallah yakın zamanda dogururum 39+3deyiz
Shura Yazmelegi_ baya suyum geldi nişnın hepside geldi suan sancımı evde cekiyorum hastanenin kabul etmesini bekliyorum
tugcedoganay1 bi avazda kurtul inşallah sağ salim bebeğini kucağına al 🥲 ay duygulandımmm ya bi gün sıra bizede gelecek🥲🥲