bubuiledudu Bugün 11.gunum iğnenin 13.gunu. negatif çıkıyor sonradan pozitif gören oldu mu acaba benim umudum kalmadı da
Hizligonzales bubuiledudu 11.gun erken ama bekleyim bence ben asilamanin 15.gunu kan tahlili ile ogrenmistim.
Nurkcy bubuiledudu Benim 11. Günüm negatif 13. Günüm pozitif çıkmıştı.. Tekrarla istersen 1-2 gün sonra..
bubuiledudu Hizligonzales ben de çarşamba test yapacağım regl olmazsam inşallah ama hep okuyorum 10.gun pozitif gorenleri siz kaçta ogrendiniz
Hizligonzales bubuiledudu 15.gun kan tahlili verdim orda cikti sonra doktorum kimyasalda olabilir 2gun sonra birdaha ver yukselirse gebesin demisti o sekilde yani kesin olarak 17.gunun de ogrenmistim
Htcee_ylmzzz06 Gün çok erken, be. 15. Gün kan tahlilinde öğrenmiştim beta hcg biraz düşük çıkıyor idrar testinde de çok silikti nerdese gözükmüyordu. 15. Günü bekleyin derim
bubuiledudu Htcee_ylmzzz06 öyle işte ama işte belki çıkar dedim daha önce de erken öğrenmiştim gebeligimi. Doktorum da 16.gun test istedi zaten beklicem
bubuiledudu Nurkcy yaa inşallah benim de öyle olur sperm sayısı çok az umudum çok az ama diyorum bir sperm bile yeter belki belli olmaz