Arkadaşlar 2-3 sene öncesi çalıştığım zamanlar ehliyet dersine gidemeden kitaptan çalışıyordum 3 vardiyalı çalışmam olduğu için, ehliyetimi aldım ama yolda çoğu tabelayı görsem ne işe yaradığını bilmiyorum pratik yapınca trafiğe çıksam ne yapıcam fikri olan bar mı kitaptan en baştan mı çalışmam gerekir?