43 günlük taze anne olarak deneyimlerimi yazayım. hastaneye iki takım yeterli, hatta ben bi tane giydirdim ertesi güne kadar temiz durdu eve onunla gelip yedek takımı banyo yaptırınca giydirdim. Ama sonradan sürekli yıkayamadığın için 6-7 takım olsa rahat olursun. Benim şu an 8 takımım var, anca yetiyo. Hemen yıkıyorum bazen 3 aylık giydiriyorum yetişmeyince