[silindi] kız bizde sata göre 17+3üz usg göre de 18+3, bende 2-3 gündür sanki hafif kıpırtılar hissediyorum ama sonra diyorum henüz erken 22. Haftaya kadar hissedilmemesi normal. Bence canını sıkma tatlı bişeyler ye sol yanına uzan birazcık göbüşüne dokun bastır