Mervekara5 yeni doğum yaptıysan gaz çok normal ya. Geçiyor bir süre sonra kendi gazın. Ama ayaklarını sırtını falan da sıcak tut o çok önemli. Kızım 4.5 aylık oldu. Ne zaman ayaklarımı üşütsem ikimize de gaz yapıyor 😂 kimyon çayı da içebilirsin. Probiyotik te kullanılır bence bir sorun olacağını sanmıyorum. Kefir falan da içebilirsin o da probiyotik kaynağı sonuçta