Yumuşama var ve 5 cm açıklık 38+3 haftalık olduk daha doktor 37+5 den beri yatış yapalım suni verip doğumu başlatalım diyor reddediyorum sürekli kendi sancım gelsin diye doktorun niye suniye bu kadar direttiğini de anlamadım orası ayrı bir konu pazartesiye kadar doğurmam lazım 🥴kendi sancılarımla ne yapmam lazım fikir alayım açılma 5 den sonra çok hızlı ilerler diyorlardı nerde bu ilerleme 🤓