Sevval97 ağlayarak kendini üzmene gerek yok bebeğinde etkilenecek biraz zor oluyor ama son 1 yıldır bende yapmayı başardım eşin annen arkadaşın kim olursa olsun aldığını vermeyi öğrenmen gerekiyor kim seni ne kadar seviyorsa düşünüyorsa o kadar sende yapacaksın bu eşin de olsa kimse senden değerli değil insanların seni üzmesine izin verme sen üz gerekirse