AydenN Kızlar dün akşam iftardan beridir bir bel ağrısı mı desem sancı mı desem çok kötü yüremeye oturup kalkmaya üşeniyorum uyuyamıyorum da rahat nefesi mi etkiliyor ne yapcağımı bilmiyorum hastaneye gitsem bakarlar mı bilemiyorum
Berna_bulut AydenN kaç haftalıksın ? Valla bende de oldu ilk aylar belimden bıçak saplanır gibi oluyordu gittim hamilesin hiçbirşey yapamayz dediler yapmadılar
AydenN Berna_bulut 22 haftalık gittim doktora parol yazdılar fıtıkla alakalı olabilirmiş parol yazdılar en azından