Mlkkpd Benim 7 haftalık oldu dün kahverengi lekelenme oldu bi kere daha da olmadı normal sanırım araştırmalarıma göre doktorum da kanama yoksa sorun yok dedi
cansualtikulac Gebelikte hiç bir leke normal değildir canım bende de oldu doktoruna git ilaç yazacaktır onu kullan ve bol bol su içip yat