Merhaba üç sort hafta önce test yaptım pozitif çıktı doktora gittim kese falan görmedi kan tahlili yaptık 450 çıktı üç hafta sonra falan gel dedi günlerdir karnım ağrıyor bugün özellikle çok fazla sabah tuvalete gidince kanamam oldu daha sonrasında surekli kahverengi akıntı . Endiselenmeli miyim yaşayan var mı