Kızlar 19 günlük ikizlerim var gaz sancısı çekiyolar sürekli geceleri uyanıyolar ve ıkınarak ağlıyorlar 🥺 yeni ilaç aldık kullnmaya başladık bakalım banyo yaptıırp geceleri uyuyunca baya rahatlayıp gece ¾ e kadar uyanmıyorlar 1 gün durup diğer gün banyo yaptırsam hastalanırlar mı ev gayet sıcak banyo yaptıırnca 60da yakıyoruz kombiyi