Kızlar merhaba bat 13 nisan bugün erken gebelik testi yaptım negatif Bat zamanı pozitife dönen varmı testi etken mi yaptım acaba 5 gün var kaç defa yaptım negatif sanırım hiç pozitif göremicem sol tüpüm açık sağ kapalı ovülasyon günlerinide değerlendiriyoruz soldan yumurtalama olmadan gebelik oluşmazmı acaba 🥹Artık çok yoruldum