nscaslan3437 iste benim salakligim. Ama hamile oldugumu daha gecen ay acikladim isyerine haha. Cuma gunude tartisma olunca cok zoruma gitti. Yani ben yarin isyerine gidip, ben bugunden itibaren 7.5 saatten daha fazla calismicam desem sikinti olmuyor demi? Benim calisma saatim 9. Yani 9 saat ucret vericekler demi bana? Ben hep haftasonuna aldim randevu. Onun parasi benden kesildi. Hic bilmiyodum icretsiz hakkim oldugunu. O ucretleri geri isteyim ben :))) calismayi biraktiginda hala aylik odeniyormu? Nasil oluyor bu hamilelik izni