Elif_p Kızlar aranızda hamileyken ateşlenen var mı çok korkuyorum bebegime etki eder diye düşürmeye calısıyoruz ama dalgalı seyrediyor 😔
dlndln Elif_p yüksek ateş normalde de iyi değil ılık bir duş al diz kapaklarının arkasına ıslak bez koy düşmesine yardımcı olur.
Sila66 Elif_p 38 uzerı olmamalı doktorum uyarmıstı benı suan sırkelı soguk havlu koy koltuk altına anlına falan 💛
Minmini Elif_p ben yaşadım. Allaha şükür bir şey olmadı. Düşmeyince doktorum parol serum verdirmişti serum ardına ılık duş ile anca düştü.
T-39 Ateşim 39 olmuştu hemen doktora gittim hamilelere takılan serumdan taktılar kadın doğum doktorumun da onayını almıştım çok iyi gelmişti . Doktorum yüksek ateşte mutlaka git demişti doktora
Elif_p T-39 benimki de evde kontrol altında tut düşür vs dedi soguk kompres duşvs dedi ama korkuyorum yine de
Elif_p Minmini parol benim de ateşimi düşürüyor bayagı etkili evet bana da 6 saatte bir iç dedi doktorum inşallah benim bebeğime de olmaz