Perikiziii Kizlar 6+6 yim dun kalp atisini duyduk sükür doktorum 1 ay sonra tekrar cagirdi sizi ne zaman çagirdi doktorlariniz ?
Beggg Perikiziii biz 6,7,8 haftalarımızda gittik hep doktorumuz öyle istedi 6. Haftada keseyi görmek 7. Haftada kalp atışı için 8. Hafta tahliller vardı onlar için ve de bebeğe bakmak için şimdi aylık rutin kontrollere döndük
sumeyyeee_ Perikiziii bende sabredememiştim ilk zamanlar 15’te bir gidiyordum😂 ama doktor söylenince bıraktım😬
ArvenMom Perikiziii keseyi gördükten 3 gün sonra çağırdı kalp atışı için ilk günden bu yana 2 en fazla 3 haftada bir çağırır doktorlarım özel de devlette
Yyemus Perikiziii aynı şekilde 6+6 iken gittim kalp atışı duyuldu. 12. Haftada gel dedi. Yani 1 aydan daha da uzuuun bir süre🤷 nasıl geçecek hiç bilmiyorum😁
Elitopatra25 Perikiziii bende 5+1de kese gördü 2hafta sonrasına çağırdı gittim kalp atisinida duydum 7+2de gittim en son 1ay sonrasına çağırdı bu ayin12sine randovu aldım gideceğim bakalım sabretmek çok zor 4gunu iple cekiyorummm
Perikiziii Elitopatra25 evet ya ilk aylar oldugu icin sure uzun olunca birsey olur da farketmeyiz diye korkuyorum acikcasi🥲