Benimde aynı benim Bi tane oğlum var onda da tedavi görmüştüm çatlama iğnesi falan ilk gebeligimde hiç böyle bisey olmamıştı şimdi ise biri kapalı biri de çok az açık diyo dr aşılama deneyeceğiz diyor belki tutarsa diye ikinciyi istiyoruz ama bakalım hayırlısı inşallah seninde olur Bi an önce