Merhaba kızlar , 34+5 çift yumurta ikizlerine hamileyim 4 gün önce Nst de 10 dk da bir sancım çıktı . İlaç kullanıyorum dinleniyorum şimdilik iyiyim , pazartesi kontrolüm var benim gibi sancısı çıkıp sonraki muayenede sıkıntı çıkmayan oldu mu acaba ?