Beggg bende gebe kalmadan once solu sevıyordum gebe olduktan sonra sag hep bısey okudum ıste ınanc tabı 😂 ınanıyorum da ınanmıyorum da anlamadım batıl kız bebek sola yatırmazmıs, erkek bebek de saga yatırmazmıs😂😂😂 bende sola yatan bırıydım asla uyuyamazdım bende tuttu bu💜😂