SuzanOktay 6 Haftalık Hamileyim doktor düşük tehlikesi olduğunu söyledi.Kalp atışını görüyorum dedi istirahat etmemi söyledi 1 hafta sonrasına çağırdı.Bu durumu yaşayanlar var mıı?Çok üzüldüm ben 🥺😞
yinehamile SuzanOktay kızım da 19. Haftaya kadar düşük tehlikesi vardı, 11. Haftada 4 gün hastanede yatmıştım, ama çok şükür sonra geçti, şimdi 14 aylık. İçini ferah tut ilaçlarını düzenli kullan, İnşallah sağlıcakla kucağına da alırsın
eylulmihrasmom SuzanOktay evet bana da dedi 5.haftamda hatta 6 ve 8.haftamda çok fazla kanamam oldu kocaman pıhtı düşürdüm ama bebeğim iyi çok şükür 🥰hiç iş yapıp canınızı sıkmayın bu süre boyunca bol bol dinlenin hiç bir sey olmaz Allahın izniyle ilaç vs başladı mı
eylulmihrasmom SuzanOktay alırız Allahın izniyle hiç stres yapmayın🥰 progestan çok etkili bir hormon takviyesi gibi düşünebilirsiniz onu düzenli mutlaka kullanın
Sengul-9798 SuzanOktay benim ilk zamanlarda olmuştu progestan kullandım düzeldi sonra 4 buçuk aylıkken ağır vs kaldırmıştim yine oldu iğne progestan a devam ettim şuan Allah’a şükür bişey yok dikkat ediyorum tabi 6 aylık olucaz