sudemina Bebeğim kabız oldu daha 20 günlük ıkınıyor hatta kıpkırmızı oluyor ama kakasını yapamıyor bir çaykaşığı zeytinyağ verdim ne yapabilirim çözümü olan varmı dün geceddn beri huzursuz ağlıyor acil yardım
mylittlebabym sudemina mama ile mi besleniyor? Kabız olması için 4-5 gün yapamıyor olması gerekiyormuş. Gaz damlasi kullanıyor musunuz ?