Merhaba kızlar, 23 haftalıkken bebeğin suyu fazla ve göbek bölgesi bir hafta ilerideydi. Doktor şeker yüklemesi yaptırdı bir şeh çıkmadı ama diyet yap dedi. Diyet yaptım şu an 25 haftalık hamileyim ve 2 haftadır hiç kilo almadım. Bebek gelişiyor mudur? Yeni kontrolüm 28 haftalıkken korkuyorum arada gidip baktırmalı mıyım?