Benim. Oğlum 37+3 günlük doğdu ama minicikti 33 haftayla uyumluydu 2200 35 cm doğdu aslinda bi terslik vardı ama doktorlar anladı bana dediler ki cücelik varmı ailede falan bunun tedavsi varmis mutlaka araştırsınlar kuzum büyüdü 3 sene öncesine kadar hiç bı tanı ve bize buyume hormonu eksikliği tanısı koyuldu ve biz şu an 12 yaşındayız tedavi goruyoruz kuzum tedaviler sayesinde buyuyo mutlaka araştırın 110 cm başladık şu an 137 cm olduk bunada şükür yoksa cüce bile kalabirimis araştırın mutlaka anne karnında bile tedavisi varmış böyle bı sorun olduğunda