8+3 hamileyim düşük riski olan bir hamileliğim var 1 hafta 2 hafta öncesinden kasığımda belimde ağrı vardı adet dönemimdi herkes o yüzden dedi korktum bugünde adetimin biteceği gün ve bende hiç ağrı yok ne belimde ne kasıgımda ne göğüslerimde şimdide ağrı olmayışına korkuyorum acaba bebeğime bişey mi oldu diyorum en son 8+0da doktora gittik kalbi gümbür gümbür dü düşük tehlikede azaldı gibiydi galiba doktor çünkü ignemi azalttı normalles biraz hep yatma dedi çok korkuyorum 😔