bebisimoluyor Kızlar özel hastane kan uyuşmazlığı iğnesi için 1500 tl dedi ben 28 . Haftamda bedavaya devlette yaptırdım doğumu özelde düşünüyorum . Doğumdan sonra devlette yapıyolar mı bu iğneyi çünkü çok gereksiz geldi bana bu ücret
RuyaKuzey2534 bebisimoluyor Ben özelde doğum yaptım tekrar iğnemi yaptılar ama ekstra ücret alınmadı.
RuyaKuzey2534 bebisimoluyor Ayrıca o ücreti vermek zorunda değilsin. Devlette kadın doğumda muane ol orda söyle günübirlik yatışa gönderip iğneyi oluyorsun. İlk kan alıyorlar sonuca göre ertesi gün gel diyorlar. Ben özelde doğum yapıcam. Ama özele test ıvır zıvır parası vermemek için 31 haftaya kadar devlete gittim. Bu ayın 26 şunda özele gidicem iki kontrol sonrası doğumum gelmiş olacak zaten.
Kiraz53 bebisimoluyor devlet takipli ve devlette doğum yapmistim ama bunda özel takipliyim bakalım nasıl yapcam
evrem321 Kiraz53 bende özel takipliyim ama o hafta devletten sıra aldım doktor hemen yçnlendirdi ücretsiz vuruldum iğneyi