Normalde bebeğim en baştan beri bir hafta öndeydi. Dün gittiğim doktor 3 hafta olmuş dedi yatış verdiler kabul etmedim ikizlerim var bırakacak kimsemde yok. Suyu fazla olup bebeği önde giddn anneler ne gibi sorunlar yaşadınız gününde doğurdunuzmu tecrübelrinize ihtiyacım var. Doktorlar hep en kötü ihtimali konuşur bilirsiniz. O yüzden insan tedirgin oluyor ister istemez☹️