SilaTR Yalçın ismini tek başına daha çok beğeniyorum ama eşimde efe olsun istiyor siz ne düşünüyorsunuz
SilaTR Busraakay_26 teşekkür ederim canım birkaç isim arasında kalmıştım en son bebeğimi kucağıma alınca ne hissedersem onu koyucam demistim 🤣 dogum yapınca hastane kapısına esim yalcin efe yazdırmış o kısmı düşünemedim tabii😁😁