Kızlar bebek hareketlerini 16. Haftadan beri hissediyorum 20. Haftadan sonra net tekmelerini hissettim 10 gün önce kanama yıgun kanama yasadım bebek iyi çok şükür ondan sonra kontrole 4 kere filan gittim bebek hepsinde ıyı ama ben artık hareketlerini hissedemiyorum arada dokunuyor gibi hissediyorum bazen karnım sertleşiyor ama böyle net tekmeler hissedemiyorum 🥹 doktora söylüyorum bu haftadan sonra hissedersin diyor ama ben önceden hissediyordum bebek ıyı görünüyor ama ben kanamadan dolayı çok korkuyorum her an bisey oldu mu acaba diye yüz üstü yatıyor Bayadır ondan olabilir mi kafayı yemek üzereyim sürekli uzanıp haraket etmesini beklıyorm 🥹